2007/02/07

To go or not to go...

To Greece.
Min chef lät inte helt positiv till mitt val av semestervecka.
Hur ska detta gå nu då? Ska jag vara tvungen att avboka resan? Jag vill inte det...
Jag blir så trött. Ett faktiskt problem att vara tvungen att hantera.
Hon sa åtminstone att det var bra att jag var ute i god tid. Men vad hjälper det?
Jag vill åka till Grekland, jag vill gå morgonpromenad utefter strandkanten, jag vill dricka kall citronfanta och äta pita gyros. Även om Gotland är minst lika trevligt, så blir det inte riktigt samma sak. Jag får sätta mitt hopp till någon högre makt att hon tycker att det är en okej deal att jag får ledigt när jag behöver och sen jobbar som ett djur resten av sommaren.

Nu är klockan mycket och jag ska sova. Jobba i morgon mellan nio och tjugo i ett, sen möte i tre timmar och så lite slötid innan det är dags för lite god mat med FÖ-personalen.
Godnatt. Håll tummarna för att min semester blir av. Det skulle ju vara så roligt!

Detta om detta.

Inga kommentarer: