2009/12/23

Från mig till er

God Jul!

Nu har det gått 23 långa dagar fyllda med roliga saker och i morgon är det julafton. Det är kväll i Skräddarbacken och skinkan är färdig. Jag har tagit ett långt julbad och är redo för att fira jul. Jag ska inte bli långrandig utan jag vill bara önska dig, du som läser, en riktigt skön och god jul. 2009 börjar lida mot sitt slut och det är snart dags att sammanfatta både ytterligare ett år och dessutom ett helt decennium. Det känns både roligt och lite skrämmande, det har trots allt hänt ganska mycket under de senaste tio åren. Det återkommer jag till! Nu ska jag äta den kanske godaste mackan året har att erbjuda, den allra första skinkmackan med ett stort glas julmust. Mängder av kramar till alla mina vänner och till min fina familj. Tack för att ni finns och god jul.

Julhunden Laban säger också god jul!

1 kommentar:

PrincessGaia sa...

god fortsättning på det nya året*kramas*