2009/12/17

Bildfrossa x 2

Godkväll!
Här kommer två inlägg fullt med bilder från olika platser. Jag hade tänkt att ta lite bilder från min snöigaste promenad på länge idag, men då ville kameran annorlunda och la av helt, så jag får ta en till. På lördag ska jag till Skräddis och baka pepparkakor, får ta några bilder då. Vi börjar med bilder på min nya lya, först som låd-berg och sen som inflyttad:


Lådberg och min hall.


Sovrummet och mitt soffhörn.


My beloved shoes. Ett eget showroom (nästan)! ~10 par är inte för mycket!

Det kommer fler bilder från lägenheten om ett tag, jag har inte hunnit ta så många. Nu fortsätter vi med söta lilla Gösta och hans mamma, från besöket i Linköping:


Gulliga som få!

Lukas har varit och hälsat på i min nya lägenhet; första gången lekte vi med en tom låda och därefter flyttade han in i mitt köksskåp:


Prinsen av Underberg!


Bor du i skåpet eller?

Fler bilder i nästa inlägg, då blir det bland annat bilder från besöket i Gävle, från julbordet med stora familjen och bilder från julpysselkvällen här hemma hos mig. Avslutar det första inlägget med en bild på mig och årets tomtenisse;


En av mosters älsklingar!

Och bildkvalitén får ni leva med, jag har inte en så flashig kamera! Det tar jag inget extra för. :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder du lagt ut. Det märks att du hittat hem syster yster. Vi kommer gärna och pysslar igen, och stökar till lite.